بسم الله الرحمن الرحیم

به ثبت نام رویدادهای تابستانه کندو خوش آمدید. از اینکه در این رویداد در کنار شما هستیم بسیار خرسندیم.

calendar-color

 

۸ و ۹ و ۱۰  مرداد ماه
5 و 6 و 7 شهریور ماه

تالار بعثت، شهرک شهید محلاتی

قرارداد شرکت در رویداد کندو

لطفا با دقت تمام بندهای قرارداد را مطالعه کنید. در صورت عدم توجه به هر یک از موارد، مسئولیت آن با شرکت کننده خواهد بود.

📌قوانین کنسلی در صورت درخواست کنسلی تا قبل از ۱۰ روز مانده به رویداد، ۹ درصد از مبلغ کسر میشود و باقی وجه عودت داده میشود.(چون ورود مبالغ شما به حساب کندو، برای ما بار مالیاتی دارد) و چنانچه بعد از این بازه زمانی درخواست کنسلی خود را اعلام کرده باشید امکان کنسلی و عودت وجه به هیچ عنوان وجود ندارد🙏 پیشاپیش از توجه و همراهی شما عزیزان ممنونیم.

  • ۱. رعایت نظم در همه موارد، قبل از برگزاری، حین برگزاری و بعد از برگزاری از معیارهای مهم در انتخاب همکاری های آتی خواهد بود. به عنوان مثال ورود و خروج به موقع، منظم بودن و نبودن وسایل اضافی در کنار و زیر رگال که نظم بصری را برهم بریزد. لطفا از آوردن اشیا اضافه (میز، رگال، مانکن و…) خودداری کنید، مگر در صورتیکه از قبل هماهنگ کرده باشید. (لطفاً برای پرهیز از ایجاد زباله های پلاستیکی، لیوان شخصی همراه خود داشته باشید.)
     ۲.حداقل مبلغ جهت رزرو حضور شما در رویداد مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان است و باقی مبلغ باید نهایتا ۱۰ روز قبل از رویداد تسویه شود تا رزرو غرفه قطعی و جایگزین نشوید. پس تسویه رو به هیچ عنوان به روز های آخر موکول نکنید. و اینکه هر چه زودتر تسویه بزنید بر اساس لیست تسویه جایگاه بهتری خواهید داشت.
    ۳. در روزهای برگزاری از ساعت 10:45 صبح درها باز میشود و سالن و برگزارکننده به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال محصولات شما در زمان برگزاری رویداد نخواهد داشت. لذا حتما سر وقت در محل حضور داشته و در وقت مناسب خارج شوید، در صورت عدم حضور به موقع شما مشمول جریمه (به ازای هر ساعت ۱۰۰ هزار تومان) خواهید شد. نگهداری از اموال و اجناس در ساعت رویداد به عهده شما عزیزان می باشد.
    ۴. ساعت تعطیلی سالن هر شب راس 20 خواهد بود، قبل از این ساعت امکان خروج وجود ندارد. جمع آوری غرفه ها در روز آخر به صورت هماهنگ انجام خواهد شد، بدیهی است امکان خروج لوازم پیش از ساعت مقرر وجود ندارد.
    ۵. انباری در اختیار همه عزیزان قرار خواهد گرفت. هر کدام از دوستان موظف هستند نام برند خود را بصورت مشخص و محکم روی چمدان یا بسته ی خود در انبار بنویسند. لطفا از باز ماندن درب چمدان ها پرهیز بفرمایید.
    ۶. پرو لباس، فقط در اتاق پرو مقدور میباشد، مراقب باشید آقایان وارد اتاق پرو بانوان نشوند و به اتاق پرو خودشان مراجعه کنند.
    ۷. رعایت حجاب اسلامی الزامی است. لطفا هم غرفه داران و هم همراهان به این موضوع توجه ویژه بفرمایند. نکته اول ⬅️ در صورتی که به ما تذکر عدم رعایت ضوابط دینی و حجاب را بدهند، از ادامه حضور غرفه متخلف معذوریم. حتما توجه کنید که ضرر ناشی از تخلف شما فقط متوجه شخص شما خواهد بود و کندو مسئولیتی در این قبال ندارد و مبلغی عودت داده نمیشود. پس لطفا همراهی کامل داشته باشید. نکته دوم ⬅️ درصورتی که اخطار عدم رعایت حجاب، از سمت تیم کندو به شما داده شود ،غرفه شما مشمول ۲۰ درصد جریمه خواهد شد که باید در روز آخر رویداد پرداخت شود.
    ۸. در صورت در خواست بیش از یک میز یا رگال، هزینه بطور کامل برای دو غرفه محاسبه خواهد شد. برای هر غرفه یک صندلی در نظر گرفته شده، درخواست صندلی اضافه فقط درصورتی ممکن است که در کنار غرفه شما امکان جا دادن ۲صندلی باشد. که این مورد در روز چیدمان حضوری مشخص میشود. هزینه اجاره صندلی اضافه، روزانه ۵۰/۰۰۰ تومان می باشد.
    ۹. تمامی میزها در سایز ١٣٠ در٩٠ سانت و با رومیزی است. لطفا از آوردن هر گونه رومیزی خودداری کنید. (مگر در محصولات خوراکی که امکان کثیف شدن رومیزی وجود دارد،که در این صورت لطفا رومیزی شیشه ای همراه خود داشته باشید.)
    ۱۰. رنگ رگالی که غرفه داران استفاده میکنند باید با فضای کلی رویداد همخوانی داشته باشد و حتما مشکی یا طلایی باشد. لطفا عکس رگال خودتون رو برای پشتیبانی ارسال کنید تا تایید بشه. درصورت درخواست رگال از تیم کندو حتما قبل از رویداد به پشتیبانی اعلام کنید. هزینه اجاره رگال برای ۳ روز رویداد مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ است.
    ۱۱. جهت حفظ زیبایی بصری و نظم غرفه، چوب لباسی های هر غرفه باید یک دست باشد‌.
    ۱۲. لطفاً بعد از اتمام نمایشگاه در هر روز پارچه ای جهت پوشش و کاور رگال و میز خود همراه داشته باشید. ۱۳. هر برند موظف است در روز آخر و موقع خروج، جهت تحویل کارت‌ها و گردن آویز، سینی و رومیزی خود به مسئول مربوطه مراجعه نماید. ۱۴.لطفا حتما در روز پایانی رویداد و بعد از اتمامِ کار، تمام وسایل و زباله های زیر و روی میز و اطراف غرفه ی خودتون رو جمع آوری کنید و سالن تمیز تحویل شود انشاالله🙏
  • حداقل مبلغ جهت رزرو قطعی حضور شما در رویداد مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان است.و باقی مبلغ باید نهایتا ۱۰ روز قبل از رویداد تسویه شود.
  • در صورت عدم حضور به موقع شما (قبل از ساعت 11 ) مشمول جریمه به ازای هر ساعت ۱۰۰ هزار تومان خواهید شد.
  • درخواست صندلی اضافه فقط درصورتی ممکن است که در کنار غرفه شما امکان جا دادن ۲صندلی باشد. که این مورد در روز چیدمان مشخص میشود. هزینه اجاره صندلی اضافه، روزانه ۵۰/۰۰۰ تومان می باشد.
  • درصورت درخواست رگال از تیم کندو حتما قبل از رویداد به پشتیبانی اعلام کنید. هزینه اجاره رگال ، روزانه ۱۰۰/۰۰۰ تومان است.

با توجه به اهمیت تبلیغات و ظرفیت فراوان پیج های شرکت کننده و طبق اظهار نظر برخی غرفه دارها، در عدم همراهی همه همکاران در معرفی ها، روال معرفی رویداد در شبکه های اجتماعی به این گونه خواهد بود:

  •  از یک هفته مانده به رویداد طبق برنامه اعلام شده در گروه می بایست محتواها، در شبکه های اجتماعی بارگذاری شود و جهت بررسی آسان تر لازم است حتما روی محتوا آیدی کندو ذکر شده باشد.
    معمولاً شنبه تا پنجشنبه
    پست ریل با معرفی 5 آیدی شرکت کننده در کپشن
    استوری بنر رویداد هر روز

    3 استوری مرتبط با رویداد
    ۱ استوری با تگ کندو و عطیه شیردستیان ضوابط تبلیغات: ✅
    پست مشترک: یک پست هماهنگ در ساعت مشخص توسط تمامی غرفه‌داران با آیدی شرکت‌کنندگان منتشر شود. ✅
    ۵ استوری روزانه: محتوای استوری‌ها باید مرتبط با رویداد باشد.
    یکی از استوری‌ها باید حتماً تگ پیج کندو و عطیه شیردستیان را داشته باشد.
    یک استوری نیز باید حتماً بنر کندو باشد.
    بارگذاری پست مشترک با آیدی همه شرکت کنندگان به طور موقت.

  • بارگذاری استوری: در روزهای رویداد لازم است هر روز حداقل پنج محتوا (حتما بنر اصلی و استوری آدرس) به همراه محتوای بلاگری و استوری از فضای غرفه و همکاران، با ذکر حضور در ایونت کندو در شبکه های مجازی گذاشته شود.

❌دوستانی که در تبلیغات همکاری ندارند، اجازه درخواست شرکت در رویدادهای بعدی کندو را نخواهند داشت.

❌توجه کنید که شرکت در رویدادهای همزمان باعث افت بازدهی تبلیغات شما میشود. لذا از شرکت در رویدادهای همزمان خودداری کنید. در صورت انجام این مورد از پذیرفتن شما در رویداد کندو معذوریم و ضرر مالی ناشی از این اتفاق فقط متوجه شخص شما خواهد بود.
توجه کنید که با انجام این تخلف ، شما موظف به پرداخت ۲۰ درصد از هزینه ی غرفه، جهت جبران خسارت می باشید.

لطفاً با دقت و به صورت کامل اطلاعات زیر را وارد نمائید.

پیش ثبت نام رویدادهای تابستانه

پیج اینستاگرام
مثال: کیفیتی بی‌نظیر، قیمتی رقابتی
فضای مورد نیاز(ضروری)
انتخاب تاریخ رویداد(ضروری)
پیشنهادات خود را برای ارتقای سطح کیفی رویداد بیان نمائید.